نیازمند تایپیست سونوگرافی در شهرری

  1. خانه
  2. آگهی استخدام
  3. نیازمند تایپیست سونوگرافی در شهرری

نیازمند تایپیست سونوگرافی در شهرری

(شهر‌ ری)
نیازمند تایپیست سونوگرافی

به نیروی تایپیست سونوگرافی مسلط به تایپ لاتین و اشنا به نرم افزار سیپ جهت مرکز تصویر برداری پزشکی در محدوده شهر ری نیازمندیم

ارسال رزومه یا تماس به شماره:
۰۹۱۲۸۴۶۲۳۰۲

 

نیازمند تایپیست سونوگرافی در شهرری

لطفا قبل از تماس، به تاریخ درج آگهی دقت نمایید.

منشی باشی

🔴 واریز معوقات حق مسکن از اول فروردین ۱۴۰۱

🔰پورموسی کارشناس حوزه کار :

🔻در طول سالهای اخیر مصوبه حق مسکن عینا و بدون قید و شرط از سوی هیات وزیران ابلاغ شده است. حق مسکن تنها آیتم دستمزد کارگران است که برای اجرا شدن به تایید هیات وزیران نیاز دارد و این امر هم ناشی از این مساله است که بحث تامین مسکن به طور کلی از وظایف دولتها به شمار می رود.

🔻هرگونه تغییر یا کاهش و افزایش مصوبه باید مجددا از مجرای شورای عالی کار بگذرد بنابر این چنانچه دولت لازم بداند که مصوبه کاهش پیدا کند باید به شورای عالی کار برگرداند تا مورد بحث و گفت وگو قرار گیرد.
🔻مبلغ حق مسکن باید از ابتدای سال محاسبه و معوقات آن به حساب کارگران واریز شود، تصویب مبلغ حق مسکن طی سالهای اخیر همواره در هیات وزیران صورت گرفته است ولی معتقدم که این امر می تواند به شورای عالی کار واگذار شود و شورا دراین باره تصمیم گیری کند، کما اینکه حداقل دستمزد و بن خواربار و سایر مزایای جانبی مزد در شورای عالی کار تعیین و مصوب می شود. ایسنا

 

 

تهیه شده توسط تیم رادیولوژی نیوز

🔴آخرین وضعیت تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی

🔰رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در کرمان:

🔻 از نکات ابهام طرح ساماندهی کارکنان دولت، نوع تعریف از نیروی شرکتی و تعامل آنها با دستگاه‌های اجرایی و تعداد نیروهاست که دایره شمول و تعدادشان متفاوت خواهد بود و برآورد می‌شود بین ۴۰۰ هزار تا یک میلیون نفر تعداد این نیروهاست که آمار دقیقی وجود ندارد و همین مسئله باعث تامل ما می‌شود.

🔻 در دولت معطل مصوبه نیستیم و سعی‌مان بر این است عدالت پرداخت و امنیت شغلی نیروها مدنظر باشد و وزارت کار موظف بر نظارت شرکت‌های تامین کننده نیروی انسانی است.

 

تهیه شده توسط تیم رادیولوژی نیوز

احتمال اعمال امتیاز ویژه کرونا در آزمون استخدام تامین اجتماعی سال 1401

سرپرست اداره کل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی: این سازمان به منظور اعمال امتیاز ویژه کرونا در آزمون استخدامی سراسری سال جاری، در حال انجام مکاتبات و برگزاری جلسه در ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

🔸سازمان تامین اجتماعی نیز در برنامه‌های استخدامی جدید به طور حتم امتیازاتی را برای این گروه‌های داوطلبانه که با رویکرد فداکاری در حوزه مبارزه با کرونا در مراکز درمانی سازمان حضور یافتند، قائل خواهد شد.

🔸استخدام این جمعیت ایثارگر از جانب تامین اجتماعی مطرح نبوده است، اما لحاظ برخی امتیازات فرصتی فراهم می‌کند که در استخدام‌ها نسبت به دیگر متقاضیان به دلیل کمک در شرایط سخت، مزایایی داشته باشند.

🔰دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد بزودی برگزار میشود

🔰پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه شنبه “5 شهریور ماه” در گفت‌وگو با برنامه «ایرانشهر» رادیو ایران:

🔻بر اساس مکاتبات صورت گرفته با سازمان امور اداری و استخدامی مقرر شده است دومین آزمون بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه به زودی برگزار شود و از دستگاه‌های مختلف درخواست می‌کنیم شغل محل‌های مورد نظر را هر چه سریع‌تر به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کنند.

نیازمند تایپیست سونوگرافی در شهرری

✅اعلام زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

❇️بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۲ چهارم و پنجم خردادماه می‌باشد.

🔹زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ١۴٠٢ اواخر دی ماه سال جاری میباشد.

استخدام منشی مطب در سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید